voip_561x250_full

Wat is VoIP? Voice Over IP laat u telefoneren en gegevens uitwisselen via het internet Protocol (IP). Hebt u verschillende filialen, dan haalt u op deze manier de kosten van de communicatie tussen uw vestigingen sterk omlaag. Onze oplossing is een uitbreiding van uw bestaande infrastructuur en gericht op maximale.. Lees verder

Waarom VoIP Wereldwijd heeft zijn er al meer dan een miljoen VoIP- telefoontoestellen geïnstalleerd. Ook in Nederland is VoIP-telefonie bezig aan een opmars. Dat is niet verwonderlijk, want VoIP-telefonie kent een groot aantal voordelen ten opzichte van traditionele telefonie. Benieuwd of VoIP ook voor u een oplossing kan bieden? In.. Lees verder

Eén netwerk Wie gebruik maakt van VoIP-telefonie, belt via het computernetwerk. Waar klassieke telefonie de telefoongesprekken over een apart netwerk stuurt, gebruikt VoIP-telefonie het computernetwerk. Als u een nieuwe installatie nodig heeft, bespaart u op materiaal; er hoeft slechts één circuit van kabels en kabelkasten aanwezig te zijn of te.. Lees verder

VoIP: Gebruikersgemak. Wanneer u een nieuw kantoor opent of er komen nieuwe medewerkers, dan sluit u eenvoudig extra VoIP-telefoontoestellen aan via uw bestaande bedrijfsnetwerk. Behalve de toestellen heeft u geen nieuwe hard- of software nodig. Interne verhuizingen zijn eenvoudig; medewerkers nemen hun toestel mee, verbinden het op de nieuwe werkplek.. Lees verder

VoIP: Lage TCO VoIP-telefonie levert forse kostenbesparing op. Doordat VoIP-telefonie gebruik maakt van het computernetwerk, kan een groot deel van het onderhoud worden uitgevoerd door uw systeembeheerder. Een duur onderhoudscontract met een externe partij voor het onderhoud van de telefooncentrale is niet nodig. Waar vroeger een keuze gemaakt moest worden.. Lees verder

VoIP betekent voordelig bellen. Als uw bedrijf op verschillende locaties gevestigd is die onderling verbonden zijn door een IP VPN of WAN, belt u met een VoIP-telefoonsysteem gratis naar elkaar. Bovendien heeft u dan minder aansluitingen op het lokale telefoonnet nodig, dus u bespaart op abonnementsgeld. Door gedeeltelijk gebruik te.. Lees verder

Iedereen dezelfde functionaliteit Als u een communicatietoepassing zoals bijvoorbeeld Voicemail op de VoIP-telefooncentrale heeft geïnstalleerd, kunnen alle filialen er gebruik van maken. Bij klassieke telefonie moet een toepassing normaal gesproken net zo vaak worden geïnstalleerd als er centrales of locaties zijn. In de praktijk hebben daardoor niet alle kantoren dezelfde.. Lees verder